090227

Idag är det fredag och jag måste säga att tiden går väldigt fort, lovet är snart slut=( och snart är det skola igen och jag längtar inte alls, inte det minsta. Jag kulle behöva minst en veckas lov till. Ännu har jag massor av saker kvar att göra och jag tänkte skriva upp en lista på det nu så att jag vet vad jag måste göra under vilka dagar.

Min lista:

Fredag
  • Göra klart sömnarbete
  • Ta kort hos kompis till sömnarbetet
  • Fixa klart vår powerpoint presentation
  • Skriva min del om djurförsök
Lördag
  • Thaidansträning kl. 13
  • Plugga matte
  • Göra diktanalysen
  • Rensa min garderob
Söndag
  • Thaidansträning kl. 13
  • Ev. fortsätta med matten och diktanalysen
  • Läsa i engelska boken
Så min helg ser inte alls rolig ut, jag ser inte fram emot den över huvudtaget. Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och sen göra en inpackning i håret (lite roligare än att plugga i alla fall ^^), efter det ska jag se till att sömnarbetet blir helt klart.

Hoppas ni får en trevlig(are) dag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0