090228

God morgon!

Vad glad man blir av den skinande solen, det ser dessutom vindstilla ut ute =) hurra!

Igår hann jag göra klart mitt arbete om sömn och jag å min kompis gjorde klart vår powerpoint presentation, jag tog dock inte korten jag skulle ha till arbetet, men det kanske jag kan ordna sen när vi alla ska plåtas för omslaget på tidningen =) Jag skrev heller inte min del om djurförsök =/ men det får jag göra idag (annars...!=P). Det ska jag nog ta och göra nu förresten, och försöka bli klar innan jag åker till dansen. Sen när jag kommer hem blir det matte.. ja jag ska inte tjata med allt jobbigt jag ska göra idag, jag har ju gjort min lista åt er redan =P

Jag hör i alla fall av mig senare innan jag drar iväg till dansen, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0